Administratief Medewerker Inleendesk (min. 28 uur)
Solliciteer via WhatsApp
Administratief Medewerker Inleendesk (min. 28 uur)
Papendrecht
Solliciteer op deze job
Solliciteer via WhatsApp
Administratief Medewerker Inleendesk (min. 28 uur)
Houd jij van overzicht creëren in een veelvoud van administratief werk? Vind je het leuk om snel te schakelen, ben je nauwkeurig en stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Wij zijn per direct op zoek naar een enthousiaste collega die de rol van administratief medewerker binnen de Inleendesk gaat vervullen.
Jouw uitdagingen als Administratief medewerker Inleendesk
Je bent verantwoordelijk voor het administratief verwerken van Inleendossiers. Dit betekent dat je het dossier toets op compliancy, je Inhuurbevestigingen opstelt en het dossier registreert in Afas nadat 100% compliancy bereikt is. Je communiceert met zowel de interne opdrachtgever als de externe leverancier.
Op de Inleendesk werk je nauwkeurig en gestructureerd, ben je een duizendpoot en wissel je gemakkelijk van de ene taak naar de andere. Het werken binnen ons team is erg veelzijdig (geen dag is hetzelfde). Inhuur van externe medewerkers heeft korte deadlines maar ook veel verschillende taken die in een relatief korte periode moeten worden opgepakt.
Jij bent in jouw rol als administratief medewerker Inleendesk onder andere bezig met:
Over Visser & Smit Hanab
Visser & Smit Hanab, onderdeel van VolkerWessels, is al ruim 150 jaar de specialist op het gebied van boven- en ondergrondse leidingen en kabelinfrastructuur. Wij zijn actief betrokken bij het mogelijk maken van de energietransitie naar hernieuwbare energie en een duurzame samenleving.
Je komt te werken binnen het team Inleendesk op onze locatie in Papendrecht. In dit team werk je samen met collega's die inhuur van extern personeel van A tot Z verwerken. We zijn het kenniscentrum voor alle compliancy-aspecten van de inhuur van externe medewerkers. Daarnaast verzorgen wij de, administratie en onboarding van externe medewerkers.
Wat vragen wij van jou?
Wat hebben wij te bieden?
Maak jij samen met ons morgen mogelijk?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met , Coördinator inleendesk | .
Functie: | administratief medewerker |
Startdatum: | 08-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Freelance |
Salaris: | 2600 – 3600 |
Uren per week: | 28 – 28 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Visser & Smit Hanab via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sliedrechtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sliedrecht via Sliedrechtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sliedrechtkrant.nl.
© Sliedrechtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.