Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Papendrecht

Administratief Medewerker Inleendesk (min. 28 uur)

Solliciteer via WhatsApp

Administratief Medewerker Inleendesk (min. 28 uur)

Papendrecht

Solliciteer op deze job

Solliciteer via WhatsApp

Administratief Medewerker Inleendesk (min. 28 uur)

Houd jij van overzicht creëren in een veelvoud van administratief werk? Vind je het leuk om snel te schakelen, ben je nauwkeurig en stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Wij zijn per direct op zoek naar een enthousiaste collega die de rol van administratief medewerker binnen de Inleendesk gaat vervullen.


Jouw uitdagingen als Administratief medewerker Inleendesk

Je bent verantwoordelijk voor het administratief verwerken van Inleendossiers. Dit betekent dat je het dossier toets op compliancy, je Inhuurbevestigingen opstelt en het dossier registreert in Afas nadat 100% compliancy bereikt is. Je communiceert met zowel de interne opdrachtgever als de externe leverancier.


Op de Inleendesk werk je nauwkeurig en gestructureerd, ben je een duizendpoot en wissel je gemakkelijk van de ene taak naar de andere. Het werken binnen ons team is erg veelzijdig (geen dag is hetzelfde). Inhuur van externe medewerkers heeft korte deadlines maar ook veel verschillende taken die in een relatief korte periode moeten worden opgepakt.


Jij bent in jouw rol als administratief medewerker Inleendesk onder andere bezig met:

  • Het behandelen van binnenkomende mails
  • Het toetsen op compliancy
  • Het verzamelen van ontbrekende documenten ten behoeve van compliancy; hiervoor communiceer je veel via mail en telefoon met de interne opdrachtgever en de externe leverancier
  • Het praktisch onboarden van dossiers. Maar geen zorgen, dit doe je niet alleen! Dagelijks ben je bezig met je collega's, partners, onderaannemers en de omgeving om de uitvoering goed te laten verlopen

Over Visser & Smit Hanab

Visser & Smit Hanab, onderdeel van VolkerWessels, is al ruim 150 jaar de specialist op het gebied van boven- en ondergrondse leidingen en kabelinfrastructuur. Wij zijn actief betrokken bij het mogelijk maken van de energietransitie naar hernieuwbare energie en een duurzame samenleving.


Je komt te werken binnen het team Inleendesk op onze locatie in Papendrecht. In dit team werk je samen met collega's die inhuur van extern personeel van A tot Z verwerken. We zijn het kenniscentrum voor alle compliancy-aspecten van de inhuur van externe medewerkers. Daarnaast verzorgen wij de, administratie en onboarding van externe medewerkers.


Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding en werkervaring in het werkveld van HR/inleen (bijv. ervaring bij een uitzend- of detacheringsbureau of een personeelsadministratie)
  • Je hebt interesse in wet- en regelgeving waaronder WaV, DBA, AVG, WagWeu
  • Je bent gewend om procesmatig en gestructureerd te werken
  • Je bent (schriftelijk en mondeling) communicatief sterk en goed in samenwerken
  • Je bent stressbestendig, proactief, werkt nauwkeurig en je deinst er niet voor terug om zaken af te maken als er een strakke deadline gehaald moet worden
  • Kennis en ervaring met AFAS is een pré

Wat hebben wij te bieden?

  • Wij bieden je een uitdagende toekomst! Je krijgt er veel vrijheid en verantwoordelijkheid voor terug. Daarnaast bieden wij jou:
  • Een goed salaris tussen de € 2600 en € 3600 afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • Ruimte voor jouw groei en ontwikkeling
  • De mogelijkheid om deze rol parttime in te vullen (minimaal 28 uur per week)
  • 25 vakantiedagen en 13 ATV dagen op basis van een fulltime dienstverband
  • (Interne) opleidingsmogelijkheden die voortbouwen op de ervaring en expertise die jij ons biedt
  • Mobiele telefoon en een laptop
  • Een goede werksfeer binnen een fijne werkomgeving

Maak jij samen met ons morgen mogelijk?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met , Coördinator inleendesk | .



Functie:administratief medewerker
Startdatum:08-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Freelance
Salaris:2600 – 3600
Uren per week:28 – 28

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Visser & Smit Hanab via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Sliedrecht
  2. Administratief Medewerker Visser & Smit Hanab 08-03-2024

Bekijk ook andere vacatures