Bedrijfsomschrijving
Je komt te werken bij een van de modernste kaasfabrieken in Europa. Het is een dynamisch bedrijf in de regio van Rotterdam en Dordrecht met ongeveer 100 medewerkers. Binnen het bedrijf heerst een informele sfeer en zijn de communicatielijnen kort. Het gaat hier om een betrokken en sociale werkgever die waarde hecht aan jou als persoon. Dagelijks is er gratis lekker vers fruit, kaas, melk en karnemelk in de kantine. Er worden regelmatig personeelsactiviteiten georganiseerd. De omgeving is echt genieten, dus woon je in de buurt is het heerlijk om met de fiets naar je werk te gaan. Kom je met de auto dan is er gratis parkeergelegenheid. Het is belangrijk dat je over eigen vervoer beschikt want het bedrijf is niet te bereiken met het OV.
FunctieomschrijvingBen je op zoek naar een nieuwe uitdaging als Management Assistent, Officemanager of Directiesecretaresse? Dan hebben wij een interessante vacature voor je die daar precies op aansluit!
Met jouw enthousiasme en passie voor het vak weet je als geen ander de directie te ondersteunen. Het takenpakket:
Voor de stakeholders binnen en buiten de organisatie ben jij het eerste aanspreekpunt. Binnengekomen verzoeken worden door jou zorgvuldig en correct opgevolgd en afgehandeld. Vooruit denken en plannen kan jij als de beste en je ondersteunt waar het kan, zowel op organisatorisch als administratief vlak. Het bewaken van de huisstijl en ervoor zorgen dat het kantoor, presentaties en bedrijfscommunicaties er strak en verzorgd uitzien behoort ook tot het takenpakket. Als management assistent rapporteer je aan de Algemeen Directeur.
Het gaat hier om een fulltime baan voor 32 -40 uur per week met reguliere werktijden.
Functie-eisenVooruit denken en plannen kan jij als de beste. Jij bent een dienstverlenende en zelfstandige management assistent met een professionele en flexibele werkhouding. .
Als Management Assistent heb je:
Daarnaast:
Voor deze functie is het nodig om een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) te kunnen overleggen. Je woont bij voorkeur in de omgeving van Rotterdam, Gorinchem, Dordrecht, Gouda of Capelle aan den IJssel en bent op korte termijn beschikbaar.
ArbeidsvoorwaardenHet gaat hier om een uitdagende baan voor langere tijd bij een dynamische werkgever. Verder bieden wij:
Herken je jezelf in deze functie? Stuur dan een reactie naar ons! Of bel ons gewoon even om een afspraak te maken via 0183 664825.
Functie: | office manager |
Startdatum: | 27-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 5026 – 5026 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.bakker@werk.olympia.nl of Karin Bakker. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sliedrechtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sliedrecht via Sliedrechtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sliedrechtkrant.nl.
© Sliedrechtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.