Vacature Service Delivery Manager

Service Delivery Manager in Hardinxveld-Giessendam

Service Delivery Manager

Wil jij werken in de ICT in een job die veelzijdig is en waarin je veel betekent voor anderen? Solliciteer dan op deze vacature!

Solliciteer direct

Hoe ziet jouw rol eruit?

Digitale transformatie is niet langer een keuze, maar een noodzaak voor organisaties die toekomstbestendig willen zijn. In deze cruciale transitie speelt de Service Delivery Manager een onmisbare rol.

Als Service Delivery Manager bij Aspect ICT vervul je bij onze relaties deze rol vanuit een externe positie. Je hebt als taak de tevredenheid van onze relaties over onze bestaande dienstverlening zo hoog mogelijk te houden en de kwaliteit van onze dienstverlening te handhaven en borgen. Jij bent het eerste aanspreekpunt en verantwoordelijk voor een optimaal gebruik van onze ICT diensten.

Ben jij de Service Delivery Manager die:

  • Nauw contact houdt met onze relaties en fungeert als vraagbaak over onze dienstverlening;
  • Duidelijke afspraken maakt met de relatie en deze ook bewaakt. Denk hierbij aan het afstemmen van SLA of budgetten met alle betrokkenen;
  • Communicatief erg vaardig is, in staat is om verbeterpunten te signaleren, bespreken en te initiëren;
  • Rekening houdt met de ICT belangen en de rol pakt in het incident, problem- en changeproces door bijvoorbeeld de rol te vervullen van escalatiemanager bij calamiteiten. Verder vervul je de rol van projectleider;
  • De voortgang en resultaten van onze dienstverlening rapporteert aan de betrokkenen.

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Mail of bel dan met Vera Bäcker

Onze beloftes

Werk op hoog niveau bij Aspect ICT

Werk op hoog niveau aan professionele dienstverlening

Wij zijn gepassioneerd over de mogelijkheden van ICT. Door onze innovatiedrang zijn we altijd bezig met de volgende stap. Hoe kunnen we nog meer impact maken? Om langdurige klantrelaties op te bouwen, zorgen we ervoor dat onze dienstverlening altijd in ontwikkeling is. Dat merk je aan de ambitieuze werkomgeving waarin we op hoog niveau werken.

Voel je thuis in een persoonlijke bedrijfscultuur

Ons regionale karakter typeert de bedrijfscultuur: nuchter, stabiel en laagdrempelig. We helpen elkaar. We kennen elkaar goed. En we tonen vanuit oprechte betrokkenheid interesse in je, ook als er privé iets speelt. Die warme sfeer is voelbaar op onze gezellige uitjes en zorgt ervoor dat medewerkers Aspect ICT als hun tweede thuis zien.

Blijf je ontwikkelen voor een kansrijke carrière

We spreken graag over wat jouw drijfveren zijn. Waar wil je naartoe? We denken met je mee en faciliteren hierin. Zo organiseren we schoolsessies, techavonden en innovatieve vakgroepen. Er zijn ook andere carrièremogelijkheden, bijvoorbeeld wanneer je je wilt bewegen binnen onze brede dienstverlening. Welke kennis, uitdaging of groeikans je ook zoekt: wij bieden je de ruimte voor ontwikkeling.

Wie ben jij, welke expertise heb jij?

Je hebt een afgeronde opleiding op het gebied van ICT, ICT-management of bedrijfskunde

Je hebt minimaal 2 jaar ervaring op bedrijfskundig/strategisch niveau, het liefst bij MKB+ organisaties

Je hebt affiniteit met ERP-oplossingen, BI-tooling en andere bedrijfsapplicaties

Je bent gericht op nieuwe ontwikkelingen en bereid nieuwe kennis aan te leren

Je competenties zijn onder andere:

  • communicatief sterk
  • proactief
  • organisatiesensitiviteit
  • verbinden
  • daadkracht / assertiviteit
  • analyseren
  • motiveren
Je competenties zijn onder andere: communicatief sterk proactief organisatiesensitiviteit verbinden daadkracht / assertiviteit analyseren motiveren

Je hebt kennis van wetgeving, richtlijnen en normen op het gebied van informatiebeveiliging en privacy

Medewerkers over werken bij Aspect ICT

"Vrijwel maandelijks viert de organisatie jubilea van collega's die er 10, 15, 20 of zelfs 25 jaar werken."

Marieke Pesselse,

We bieden jou een omgeving waarin je voornamelijk samenwerkt met relaties binnen het mkb. Dat betekent dat je te maken hebt met verschillende mensen uiteenlopende disciplines en branches, wat je werk heel leuk, afwisselend en uitdagend maakt.

Jouw persoonlijke ontwikkeling staat bij ons hoog in het vaandel, zowel vak inhoudelijk als op het gebied van persoonlijke vaardigheden. Je komt terecht in een werkomgeving met een open cultuur waarin een goede teamgeest van groot belang is. Wil jij je carrière een boost geven en een proactieve bijdrage leveren aan de bedrijfsvoering van onze relaties?

Solliciteer direct

Een 38-urige werkweek met één vrije dag per twee weken (of een halve vrije dag per week)

5 weken vakantie op jaarbasis

Reiskostenvergoeding (€ 0,23 per kilometer) als je reist met eigen vervoer, of een auto van de zaak

Vergoeding van relevante cursussen en studies

Superleuke activiteiten met collega's en hun partners/gezinnen

Aspect ICT als werkgever

Werk je bij Aspect ICT, dan help je organisaties bij hun digitale transformatie. Op welke manier dan ook. Dankzij jouw werk zijn zij wendbaarder, sterker en nog beter voorbereid op de toekomst. Je werkt samen met ruim 100 professionals die iedere dag nog beter willen zijn dan vandaag.

Vul je gegevens in en je hoort van ons! Voor vragen kun je gerust contact met ons opnemen.

Aspect ICT

Handelsstraat 4



Functie:service delivery manager
Startdatum:25-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Aspect ICT via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Sliedrecht
  2. Service Delivery Manager Aspect ICT 25-02-2024

Bekijk ook andere vacatures