Vacature Manager Klantcontactcentrum

Manager Klantcontactcentrum in Dordrecht

Manager klantcontactcentrum

Je leidt operationeel een team van 16 collega's. Je stuurt organisatorische en secretariële zaken aan. Je waarborgt de kwaliteit het instroomproces, en faciliteert soepele zorgprocessen. Je bent verantwoordelijk voor het afdelingsplan, personeelsbeheer, en financiële bewaking. Je stuurt op kwaliteit, coördineert de instroom van onze cliënten, en bent het aanspreekpunt voor zowel teamleden als cliënten. Je draagt proactief bij aan de verbetering en vernieuwing van interne processen.

  • Afwisselend werk in een betrokken en hecht team
  • Vanuit jouw vak bijdragen aan de missie van De Hoop
  • Volop ruimte voor eigen initiatief

Ben jij de inspirerende manager die onze zorgprocessen naar een hoger niveau tilt? Bij De Hoop zoeken we een Manager voor het klantcontactcentrum die oog voor structuur combineert met een hart voor de zorg en onze cliënten.

Vacaturetype:
Bepaalde tijd
Werkuren:
Fulltime
Sluitingsdatum:
15-03-2024
Locatie:
Dordrecht

© 2024 Concern De Hoop



Functie:manager klantcontactcentrum
Startdatum:06-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met De Hoop via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Sliedrecht
  2. Manager Klantcontactcentrum De Hoop 06-02-2024

Bekijk ook andere vacatures