Manager klantcontactcentrum
Je leidt operationeel een team van 16 collega's. Je stuurt organisatorische en secretariële zaken aan. Je waarborgt de kwaliteit het instroomproces, en faciliteert soepele zorgprocessen. Je bent verantwoordelijk voor het afdelingsplan, personeelsbeheer, en financiële bewaking. Je stuurt op kwaliteit, coördineert de instroom van onze cliënten, en bent het aanspreekpunt voor zowel teamleden als cliënten. Je draagt proactief bij aan de verbetering en vernieuwing van interne processen.
Ben jij de inspirerende manager die onze zorgprocessen naar een hoger niveau tilt? Bij De Hoop zoeken we een Manager voor het klantcontactcentrum die oog voor structuur combineert met een hart voor de zorg en onze cliënten.
Vacaturetype:
Bepaalde tijd
Werkuren:
Fulltime
Sluitingsdatum:
15-03-2024
Locatie:
Dordrecht
© 2024 Concern De Hoop
Functie: | manager klantcontactcentrum |
Startdatum: | 06-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met De Hoop via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sliedrechtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sliedrecht via Sliedrechtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sliedrechtkrant.nl.
© Sliedrechtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.