Vacature Medewerker inkoop #123655

Medewerker inkoop #123655 in Sliedrecht

Onze opdrachtgever is een sparringpartner voor de ontwikkeling van (maatwerk)oplossingen in kunststof. Van kunststof restanten nieuwe grondstoffen maken, als ware pioniers in de kunststoffenindustrie. Grondstoffen die weer een nieuw leven krijgen in een nieuwe toepassing. Hergebruikte grondstoffen creëren van de best mogelijke kwaliteit, met een toepassing op het hoogst mogelijke niveau. Op basis van jarenlange ervaring en uitgebreide kennis van kunststofmaterialen helpen zij een idee om te zetten naar een tastbaar eindproduct. Daarbij kennen zij geen beperkingen in bewerkingen, toepassingen, branches of materiaalsoorten

Als binnendienst medewerker inkoop ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het inkoopproces binnen de organisatie. Je zorgt ervoor dat de inkoopactiviteiten soepel verlopen en draagt bij aan een effectief inkoopbeheer.


Wat ga je doen?
Beheren van de inkoopadministratie, inclusief het vastleggen en bijwerken van inkooporders, leveranciersinformatie en prijsafspraken.
Zorgvuldig documenteren van inkoop gerelateerde informatie en ervoor zorgen dat deze gemakkelijk toegankelijk is.
Ondersteunen bij het opstellen van inkooporders en het plaatsen van bestellingen bij leveranciers.
Controleren van inkoopvoorstellen, offertes en leveranciersinformatie om ervoor te zorgen dat de beste waarde wordt verkregen.
Opvolgen van bestellingen, controleren van leveringen en afhandelen van eventuele afwijkingen.
Onderhouden van contact met leveranciers met betrekking tot orderbevestigingen, levertijden en eventuele wijzigingen in orders.
Afhandelen van vragen, klachten en oplossen van problemen met betrekking tot inkooporders.
Monitoren en signaleren van tekorten of overmatige voorraad.
Zorgen dan de planning van de inkoop op orde is.
Analyseren van inkoopgegevens om inzichten te verkrijgen en mogelijke efficiëntieverbeteringen te identificeren.

Wat vragen wij?
Minimaal een afgeronde relevante opleiding op mbo-niveau of door ervaring opgedaan niveau.
Ervaring met inkoopprocessen, voorraadbeheer en administratieve werkzaamheden.
Kennis van inkoopsoftware en MS Office-toepassingen, met name Excel.
Uitstekende communicatieve vaardigheden en vermogen om effectief te communiceren met leveranciers en interne belanghebbenden.
Nauwkeurigheid en aandacht voor detail in administratieve taken.
Organisatorisch vermogen en vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te beheren.
Proactieve houding en teamspeler.
Goede taalvaardigheid van Nederlands, Duits, Engels en eventueel Frans.

Wat bieden wij?
Een boeiende en afwisselende baan met uitzicht op vast dienstverband
24 vakantiedagen en 10 ADV
In december 1/4 maandsalaris
???????Winstuitkering



Functie:Medewerker inkoop
Startdatum:26-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2600 – 2600
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Select Hr Sliedrecht via john.vandertak@selecthr.nl of 0184 410956. Of bezoek hun website https://www.select-jobs.nl.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Sliedrecht
  2. Medewerker inkoop #123655 Select Hr Sliedrecht 26-10-2023

Bekijk ook andere vacatures