Vacature Customer Service Support Engineer

Customer Service Support Engineer in Sliedrecht

Hou je van hectiek en ben je ijzersterk in het schakelen tussen verschillende systemen en klanten? Reageer dan snel!

Over jou
De ideale kandidaat is energiek, klantvriendelijk en toont ownership. Meedenken en oplossen is een tweede natuur. Wat neem je nog meer mee:

  • MBO- niveau of soortgelijk werkervaring
  • Je bent klantgericht en hebt een proactieve instelling
  • Affiniteit met of verstand van soft- en hardware
  • Professionele kennis van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal in woord en geschrift is een must.
  • Kennis van een derde taal zoals Frans wordt op prijs gesteld.
  • Ervaring in de logistiek en payroll administratie is een pre

Wat wij bieden
Onze opdrachtgever bied jou een carrière bij een innovatieve leider in telematica oplossingen. Dit dynamisch, ondernemende bedrijf doet er alles aan om iedereen van zich te laten horen binnen de organisatie. De organisatie biedt een uitgebreid inwerktraject op één van de kantoren in België zodat je maximaal kan presteren. Een prima salaris tussen de € 2.400 en €3.200,- bruto per maand op basis van 40 uur, premievrij pensioen, 28 vakantiedagen, thuiswerkvergoeding van €2,15 per dag en een reiskosten vergoeding van €0,21 per km maakt het dienstverband na detachering door Keser compleet. Daarnaast jaarlijks verschillende gifts en events zoals nieuwjaarscadeau's, teambuilding met het hele team en after work drinks met andere divisies van de organisatie in Nederland.

Wat ga jij doen
Als support engineer ben je aanspreekpunt van de verschillende klanten en ondersteun je de klanten bij technische problemen. Tot je taken behoort het volgende:
  • Klanten ondersteunen en adviseren, voornamelijk in de Benelux en Duitsland
  • Uitdagende vraagstukken van de klant oplossen en vastleggen in het systeem
  • Juist afhandeling en nazorg van de vraagstukken
  • Je weet de juiste prioriteiten te stellen en houdt van de hectiek
  • Het ondersteunen van developers en project managers

Waar ga jij werken
Onze opdrachtgever is onderdeel van een ambitieuze en innovatieve groep. De organisatie is innovatief die de aanval kiest in de vervoersmarkt. Met innovatieve software voor de vervoersmarkt verovert het bedrijf de markt. De organisatie heeft een grote klanten portefeuille die zij klantgerichte support leveren. Wegens uitbreiding is het bedrijf op zoek naar proactieve en klantgerichte support engineer. Het team bestaat uit 2 andere collega support engineers en werk je nauw samen met een internationaal team bestaande uit project managers en software engineers.

Functie:Customer Service Support Engineer
Startdatum:31-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2400 – 3200
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Keser interim & recruitment via r.lammers@keser.nl of #ERROR!. Of bezoek hun website https://www.mmimir.nu/source/1356587.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Sliedrecht
  2. Customer Service Support Engineer Keser interim & recruitment 31-10-2023

Bekijk ook andere vacatures