Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Hardinxveld-Giessendam

Functieomschrijving

Voor onze opdrachtgever in Hardinxveld-Giessendam, zoeken wij een administratief medewerker voor 20 - 24 uur per week! Je vindt het leuk om bezig te zijn met verschillende taken zoals:

Het ondersteunen van de inkoopafdeling, nabellen, controleren/opvragen certificaten, uitsturen en opvolgen van aanvragen.

Word jij hier enthousiast van en zoek jij een nieuwe uitdaging? Lees in dat geval snel verder!

wat bieden wij jou
  • Een salaris tussen de €2500 en €2700 per maand!
  • Tijdelijk met uitzicht op een vast contract
  • Parttime - 20 tot 24 uur per week
  • Hardinxveld - Giessendam
wie ben jij

Jij bent een administratieve allrounder en krijgt energie van verschillende taken. Je bent communicatief en sociaal vaardig. Je werkt accuraat en hebt minstens 1 jaar ervaring in een administratieve omgeving.

  • Je hebt minimaal MBO-4 werk- en denkniveau
  • Je bent nauwkeurig en kan gemakkelijk het overzicht behouden
  • Je bent communicatief sterk
  • Je hebt een uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal
  • Ervaring met export documenten en internationale verzendingen is een pre
wat ga je doen

Je werkt op de inkoopafdeling maar gaat je bezig houden met verschillende werkzaamheden zoals het transport regelen voor de in en verkoop afdeling, het verzorgen van exportdocumenten en het verwerken en verzorgen van inkoopdocumenten.

  • Verwerken en verzorgen van inkoopdocumenten in breedste zin van het woord
  • Ondersteuning inkoop – nabellen, controleren/ opvragen certificaten, uitsturen en opvolgen aanvragen
  • Transport regelen – voor afdelingen In- & Verkoop
  • Exportdocumenten (KvK)
  • Overige administratieve werkzaamheden
waar ga je werken

Onze opdrachtgever is internationaal actief en is actief in de markt van afsluitproductie voor verschillende sectoren. Door de snelle groei zoekt het team in Hardinxveld-Giessendam een nieuwe collega.

sollicitatie

Ben jij geïnteresseerd? Wacht dan niet te lang! Solliciteer via de button.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker subsidieaanvragen
Startdatum:29-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2700 – 2700
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via tim.van.hunen@nl.randstad.com of 078-6441333. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Sliedrecht
  2. Administratief medewerker Randstad 29-01-2024

Bekijk ook andere vacatures