Vacature Administratief HR Assistent

Administratief HR Assistent in Papendrecht

Dit ga je doen

Dankzij jouw kennis van AFAS (Profit) kan jij snel alle werkzaamheden rondom personeels- en salarisadministratie oppakken. Deze PARTTIME baan voor 24 uur per week in Papendrecht heeft een salaris wat kan oplopen tot €3.900,- bruto per maand. Je 24 uur per week mag je flexibel indelen.


Als Administratief Medewerker Personeels- en Salarisadministratie ben jij de spil tussen de afdelingen Finance en HR. Jij hebt een afwisselend takenpakket en bent verantwoordelijk voor de volledige HR administratie. Deze bestaat uit personeelsadministratie en salarisadministratie. Ook zorg jij voor het beheer van Afas en diverse andere rapportagetools waaronder Microsoft Office, CBS en Arbodienst.


Kennis van Afas is echt een vereiste in deze baan. Als Administratief medewerker HR zorg jij namelijk naast het beheer van Afas ook voor de rapportages als jouw collega’s hierom vragen. Belangrijke meldingen of wijzingen deel jij via het Intranet en de Afas-app, zo is iedereen altijd up to date dankzij jou. Ook contact met externe partijen zoals het UWV en uitzendbureaus zoals Raaak Personeel horen in jouw takenpakket.


Ben jij het Administratieve Afas talent met ervaring in Personeels- en Salarisadministratie? Solliciteer dan direct of neem contact op voor meer informatie.

Organisatie- en afdelingomschrijving

Dit internationale productie bedrijf in bakkerijgrondstoffen is altijd in ontwikkeling en slimmer werken is ook iets wat echt bij hier past! Ze willen namelijk graag alles optimaliseren en digitaliseren en dat is precies wat jij hier dan ook gaat doen. Jouw standplaats is Papendrecht maar jij werkt hier ook voor de locaties in Waddinxveen en Duiven.

Dit krijg je

  • Een salaris dat op kan lopen tot €3.900,- bruto per maand op basis  van fulltime
  • Een 24-urige werkweek waarbij de werkdagen in overleg zijn
  • DIRECT in dienst
  • 26 vakantiedagen (o.b.v. een 40-urige werkweek)
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer
  • Een goed pensioen, deelnemen aan een collectieve ziektekostenverzekering en een thuiswerkvergoeding


Functie:Administratief HR Assistent
Startdatum:16-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Raaak Personeel via onbekend of 31786933727. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Sliedrecht
  2. Administratief HR Assistent Raaak Personeel 16-02-2024

Bekijk ook andere vacatures