Vacature Support medewerker

Support medewerker in Papendrecht

Functieomschrijving

Op de binnendienst van onze klant is een speciaal plekje gereserveerd voor een nieuwe Support Medewerker.

Deze plek kan jij invullen als je Service- en ondersteuningsgericht werkt en als je beschikt over technische kennis om collega's op afstand te helpen en te ondersteunen.

wat bieden wij jou
  • € 2500,- / € 3000,-
  • Gelijk in dienst bij de opdrachtgever
  • Papendrecht (Thuiswerken is mogelijk)
  • 40 uur per week
  • Ruimte tot groei (In de vorm van trainingen)
  • Een goed opgebouwde inwerkperiode
wie ben jij

Voor de functie is het van belang dat je servicegericht werkt, maar nog belangrijker is het hebben van technische kennis/inzicht.

Uiteraard is het verder ook belangrijk dat je communicatief sterk bent, zowel schriftelijk als mondeling.

Verdere eisen zijn;

  • Je hebt een mbo werk- en denkniveau. Een mbo-opleiding in de richting van elektrotechniek (of vergelijkbaar) is een grote pré.
  • Je beschikt over technische kennis/inzicht
  • Je bent commercieel ingesteld
  • Je bent een echte teamspeler. Dit is noodzakelijk in jouw werkzaamheden
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en je redt je ook in het Engels.
wat ga je doen

Je wordt in de rol van Support medewerker onderdeel van de binnendienst. Jouw rol in het team zal het ondersteunen van installateurs worden. Je helpt hen met het inrichten en werkend maken van de verschillende systemen. Je doet dit allemaal van afstand vanuit kantoor (of thuis), door middel van TeamViewer.

Je krijgt een uitdagende functie waarbij je dagelijks wordt uitgedaagd om je technische kennis in te zetten. Naast het ondersteunen van de installateurs zul je ook veel communiceren met klanten. Je helpt hen met hun vragen en zoekt voor ze de beste oplossingen.

De belangrijkste werkzaamheden zijn;

  • Het beantwoorden van vragen van installateurs, groothandels en collega's
  • Het maken van offertes en het uitzoeken van technisch kloppende configuraties
  • Het oplossen van storingen of ondersteunen in het werkend maken van een systeem
waar ga je werken

Je komt te werken bij een bedrijf dat marktleider is in deurintercom en sterk groeit in de markt van alarm, brandmeldsystemen, camerabewaking en toegangscontrole.

Onze klant vindt iedere werknemer belangrijk, daarom wordt er altijd veel tijd besteed aan een goed inwerktraject, met verschillende trainingen en cursussen.

Na je inwerkperiode is het mogelijk om 2 tot 3 dagen in de week thuis te werken.

  • De kernwaarden van de klant zijn; betrouwbaar, sterk en mensgericht.
  • De identiteit is samengevat in één woord: Caregiver
sollicitatie

Ben jij geïnteresseerd? Wacht dan niet te lang! Solliciteer via de button.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:customer service medewerker export
Startdatum:28-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via jonah.van.beekhuizen@nl.randstad.com of 078-6991350. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Sliedrecht
  2. Support medewerker Randstad 28-02-2024

Bekijk ook andere vacatures