Vacature Parttime Klantenservice Medewerker

Parttime Klantenservice Medewerker in Raamsdonksveer

Bedrijfsomschrijving

Onze klant met de locatie in Raamsdonksveer waar de kantoren en het magazijn zich bevinden is een specialist in mobliteits oplossingen.

Functieomschrijving

Onze opdrachtgever met de kantoren en magazijn is te vinden in Raamsdonksveer. Gelegen aan de A27 in de regio Oosterhout, Breda, Dordrecht en Zwijdrecht. Ze zijn specialist in hulpmiddelen voor en in mobiliteit. Denk dan aan aanpassingen voor de auto, fiets, scootmobile en rondom huis. 

Als Parttime Klantenservice Medewerker ben jij hét visitekaartje van de opdrachtgever en treed je in contact met de klant om deze de beste hulp te bieden en alles goed in kaart te brengen. Je zal niet alleen telefonisch met de klant in contact treden maar ook via de website en sociale media. Zo wordt het nooit saai! Samen met jouw collega's probeer je het leven van de klant makkelijker en comfortabeler te maken. Je zorgt ervoor dat een gesprek goed wordt geregistreerd zodat jouw collega's bij herhaalcontact over de juiste informatie beschikken. Geen enkele dag zal vervelen. Zo zal je op het ene moment een klant met een storing bij een mobiel hulpmiddel helpen en treed je het andere moment in contact met collega's van de buitendienst om ervoor te zorgen dat afspraken goed worden ingepland. Het betreft dus geen typische klantenservice baan. Je ondersteunt diverse afdelingen, zorgt ervoor dat kennisbanken up-to-date zijn en analyseert problemen om een juiste oplossing te bieden.

Voor deze opdrachtgever is Olympia Oosterhout per direct op zoek naar parttime collega's die graag het klantenservice team willen versterken. Een leuke hybride baan waarbij je tussen de 24 en 40 uur kan starten binnen het team van klantenservice collega's. Naast parttime is fulltime uiteraard ook bespreekbaar. Je start op basis van een uitzendovereenkomst en bij goed functioneren groei je door naar een vast contract en ga je in dienst van onze opdrachtgever.

Je start in deze klantenservice functie met een bruto uurloon van €15,69 en de reiskosten worden ook vergoed tegen € 0,23/km.

Samenvattend jouw werkzaamheden wanneer jij start als Parttime Klantenservice medewerker inbound:

  • Beantwoorden van eerste lijn vragen;
  • Actief luisteren;
  • Opvolging van de klant implementeren in het CRM-systeem;
  • Gegevens over interacties met de klanten bijhouden;
  • Informatie geven;
  • Analyseren van vragen en/of klachten en doorverbinden naar de juiste afdeling binnen de organisatie;
  • Samenwerken en overleg met collega's binnen jouw team;
  • Bijwerken en onderhouden van Social Media zoals Twitter en Facebook;
  • Anticiperen op reparatievragen en dit verwerken;
  • Mail borgen en verwerken in diverse computersystemen;
  • Werken tijdens kantoor uren met werktijden tussen 08.00 uur en 17.00 uur;
  • Hybride werken behoort tot de mogelijkheden.
Functie-eisen

Wie ben jij?

Wat verwachten wij van een medewerker klant contact?

  • Je beschikt over de juiste communicatie skills;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar voor werk;
  • Maandag is een vaste werkdag;
  • MBO werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je kunt goed met de computer omgaan;
  • Ervaring met Microsoft Dynamics is een pre;
  • Op zoek zijn naar een vaste baan!
Arbeidsvoorwaarden

Wat wij jou bieden?

  • Je start met een goed bruto uurloon van € 15.70;
  • Een PARTTIME baan waarbij jij aangeeft hoeveel je gaat werken tussen de 24 uur en 38 uur!
  • Reiskosten vergoeding wanneer je op kantoor werkt, vergoeding € 0.23/km;
  • Een hybride baan, deels thuis werken en deels op kantoor met een verdeling van 50% / 50%;
  • Pensioenregeling;
  • Vakantiedagen en vakantiegeld;
  • Zeer goed inwerk traject;
  • Werken binnen een leuk en informeel team!
  • Trainingen en opleiding.


Functie:callcenter medewerker klantenservice
Startdatum:24-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2773 – 2773
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via b.vanbeurden@werk.olympia.nl of Brigitte van Beurden. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sliedrecht
  2. Parttime Klantenservice Medewerker Olympia 24-05-2024

Bekijk ook andere vacatures