Vacature Logistiek administratief medewerker

Logistiek administratief medewerker in Hardinxveld-Giessendam

Dit ga je doen

Je komt als Logistiek Administratief Medewerker te werken bij je nieuwe werkgever, een internationaal bedrijf in de maritieme sector. Als Logistiek Administratief Medewerker heb je veel afwisseling in je nieuwe functie! Zo doe je voor ongeveer 60% van je tijd de administratie en voor 40% werk je mee in het magazijn als Logistiek Medewerker. Elke dag ziet er dus weer anders uit bij jouw nieuwe werkgever. 

Als je In het magazijn meewerkt als Magazijnmedewerker, dan houd je je vooral bezig met het verzamelen van orders voor je eigen werkplaats. De ene dag rijd je op de heftruck en controleer jij de productkwaliteit en de volgende dag zit je op het kantoor de (project)administratie te verwerken. Jouw administratieve werkzaamheden als Logistiek Administratief Medewerker zijn onder andere; het verzenden en uitboeken van producten. Verder beantwoord je als Logistiek Administratief Medewerker ook vragen vanuit de sales- en de serviceafdeling.

In het magazijn is het belangrijk dat je als Logistiek Administratief Medewerker secuur te werk gaat, want er wordt gewerkt met kleine maar erg belangrijke onderdelen! Ervaring in de administratie en technische affiniteit is gewenst. Jouw nieuwe werktijden liggen tussen 08:00 en 17:00 uur.

Is een afwisselende functie met veel vrijheid de nieuwe uitdaging waar jij naar op zoek bent? Reageer dan direct! Heb je nog vragen? Neem contact met ons op!

Organisatie- en afdelingomschrijving

Dit bedrijf in de maritieme sector ontwerpt en produceert onderdelen die essentieel zijn voor de scheepvaart. Alles wat op het water te vinden is komt bij dit bedrijf voorbij. Ook werken ze samen met schepenbouwers, zodat ze er als eerste bij zijn met het maken van boten en schepen. Het bedrijf is wel meer dan 150 jaar oud! Het is ook internationaal gevestigd met productie en design, waarbij er 400+ medewerkers werken voor deze organisatie.

Dit krijg je

  • Een salaris wat oploopt tot wel € 3.300,- bruto per maand (o.b.v. 40 uur)
  • 25 vakantiedagen per jaar
  • 13 ADV dagen per jaar
  • Reiskostenvergoeding van € 0,21 (onbelast) per kilometer 
  • 8.33 % vakantiegeld
  • Een bruisende personeelsvereniging die regelmatig uitjes organiseert 
  • Veel mogelijkheid en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Pensioenopbouw
  • Zit je op je plek? Dan is er uitzicht op een vaste aanstelling


Functie:Logistiek administratief medewerker
Startdatum:09-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Raaak Personeel via onbekend of 0183 - 63 00 22. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Sliedrecht
  2. Logistiek administratief medewerker Raaak Personeel 09-11-2023

Bekijk ook andere vacatures