Vacature Administratief Medewerker Verzekeringen

Administratief Medewerker Verzekeringen in Hendrik-Ido-Ambacht

Voor financieel- en verzekeringsadviesbureau Waar & Partners in Hendrik Ido Ambacht zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker. De steun en toeverlaat van de verzekeringsadviseurs. Het betreft een functie voor 32 tot 40 uur met een bruto maandsalaris tot 3000,- euro op fulltime basis.

Wij bieden
  • Een bruto maandsalaris tussen 2400,- en 3000,- euro op fulltime basis. 
  • Een fulltime of parttime baan van 32 -40 uur met uitzicht op vast dienstverband;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis; 
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a. pensioenregeling;
  • Diverse doorgroei- en opleidingsmogelijkheden om jezelf binnen Waar & Partners te ontwikkelen;
  • Een intensieve samenwerking met gedreven collega’s die allemaal in het bezit zijn van het servicegerichte en persoonlijke Waar & Partners gevoel.

Als administratief medewerker bij Waar en Partners ben jij de rechterhand van onze verzekeringsadviseurs. Je vervult een ondersteunende en administratieve rol. Je draagt zorg voor een goede administratieve overdracht van eventuele wijzigingen richting de verzekeringspartijen. Je hebt als administratief medewerker ook telefonisch contact met verschillende verzekeringsmaatschappijen. Hierin heb jij een oplossingsgerichte en proactieve houding. 

Je werkplek

Waar & Partners is belangenbehartiger op het gebied van financiële diensten. Het huidige team bestaat uit meer dan 20 enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Het team van Waar & Partners geeft klanten informatie, beantwoordt vragen en adviseert. Waar & Partners is deskundig en onafhankelijk. Het doel is een advies geven dat past bij de situatie en persoonlijkheid van de klant. Verder heerst er bij Waar & Partners een open en informele werksfeer binnen de organisatie.

Functie-eisen
  • Minimaal een MBO-4 diploma;
  • Je hebt minimaal je WFT basis; 
  • Je hebt ervaring in de verzekeringsbranche en/of financiële dienstverlening; 
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je hebt passie en gedrevenheid voor de administratieve kanten van het werk.
van nes + plaisier

Wanneer je solliciteert via van nes + plaisier heb jij voorsprong op de concurrentie. Naast jouw CV stellen wij een profiel van je op en vertellen wij onze klant waarom jij dé kandidaat bent voor deze functie. Daarnaast zoeken wij graag actief met je mee in de omgeving naar de baan die bij jou past!

Solliciteren?

Mocht je willen solliciteren op deze vacature, kan dat door te klikken op de 'solliciteren' button. Voor vragen kan je contact opnemen met Kirsten Boone via kboone@vannesenplaisier.nl of via 0180 82 08 22. Meer weten over onze werkwijze of benieuwd naar andere vacatures binnen de finance & office sectoren? Bezoek onze website www.vannesenplaisier.nl



Functie:administratief medewerker hypotheken
Startdatum:21-05-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2400 – 3000
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met van nes + plaisier via info@vannesenplaisier.nl of 31645853235. Of bezoek hun website https://www.vannesenplaisier.nl.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sliedrecht
  2. Administratief Medewerker Verzekeringen van nes + plaisier 21-05-2024

Bekijk ook andere vacatures