Vacature Financieel Administratief Medewerker

Financieel Administratief Medewerker in Gorinchem

Bedrijfsomschrijving

Je komt te werken bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in uitdagende sloopwerken, waarbij ze veilige en duurzame oplossingen bedenken voor diverse sloopprojecten. Vanuit een modern kantoor in Gorinchem ga je aan de slag op de administratieafdeling, in een leuk, hecht team van gemotiveerde collega's. Het bedrijf hecht veel waarde aan een goede werksfeer en persoonlijke ontwikkeling.

Functieomschrijving

Als Financieel Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het beheren en verwerken van financiële gegevens. Jij zorgt ervoor dat de administratie altijd op orde is. Hieronder volgt een greep uit je takenlijst:

  • Verwerken en controleren van inkoopfacturen;
  • Controleren en up-to-date houden van leveranciersgegevens;
  • Verwerken van declaraties;
  • Het woord voeren richting leveranciers;
  • Ondersteunen bij andere administratieve taken.

Het betreft een parttime baan voor 24 uur per week. De werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren. In overleg bepalen we welke dagen je vrij neemt.

Functie-eisen

De perfecte kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring als financieel administratief medewerker en is oplossingsgericht. Als je daarnaast ook ervaring hebt in projectadministratie, is dat mooi meegenomen! Daarnaast vragen we het volgende van jou:

  • Je hebt een relevante afgeronde MBO-opleiding;
  • Je hebt ervaring met geautomatiseerde administratieve systemen;
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Je bent nauwkeurig, leergierig en een echte doorzetter.

Bij voorkeur ben je op korte termijn beschikbaar en woonachtig in de omgeving van Dordrecht, Nieuwegein, Oosterhout, Zwijndrecht of Gorinchem.

Arbeidsvoorwaarden

We bieden jou een uitdagende baan in een leuk team. Verder mag je het volgende verwachten:

  • Een bruto uurloon tussen de €15,- en €17,-, afhankelijk van je leeftijd en ervaring;
  • Opbouw van pensioen en vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden;
  • Gratis parkeergelegenheid.


Functie:administratief medewerker belastingen
Startdatum:10-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2946 – 2946
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via n.hartman@werk.olympia.nl of Naomi Hartman. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sliedrecht
  2. Financieel Administratief Medewerker Olympia 10-06-2024

Bekijk ook andere vacatures