Servicedesk engineer
Op locatie
Vacature details Solliciteren
Functieomschrijving
Jij voelt je thuis in de ICT. Weet jij hoe je klanten een uitmuntende service geeft? Goed dat je dit leest!
Servicedesk Engineer
Je hebt al ervaring opgedaan op een servicedesk. Nu ben je toe aan de volgende stap. Wil je daarnaast graag je kennis gebruiken voor het ondersteunen van onze klanten en collega's? Dan zijn wij op zoek naar jou! Onze supportafdeling is erg veelzijdig, daardoor is een dag nooit hetzelfde. Je gaat vragen beantwoorden over Microsoft 365 en on-premise omgevingen van onze klanten. En ook over werkplek beheer en Microsoft Azure.
Door jouw enthousiaste en proactieve houding maak jij je onze manier van werken en systemen snel eigen. Je ziet het als een uitdaging om altijd een passend antwoord of oplossing voor de klant te vinden. En weet je het antwoord even niet? Dan is er altijd een ervaren collega om je verder te helpen. Samen zijn we één team dat dagelijks zorgt voor tevreden klanten.
We geven je alle mogelijkheid om je kennis verder uit te breiden door het volgen van trainingen en behalen van certificaten.
Dit zijn je dagelijkse werkzaamheden:
Wij zijn Hallo
Welkom bij Hallo, de landelijke ICT-partner voor ondernemers en MKB-bedrijven!
Hallo staat voor toegankelijke ICT en een topservice. Onze missie is het ondersteunen van onze klanten in een succesvolle digitale transformatie. We zorgen dat zij altijd en overal kunnen werken en bereikbaar zijn. Met slimme online werkplekken, flexibele telefonie, stabiel zakelijk internet en veilige cloud oplossingen. We helpen klanten op een manier waarop we zelf ook geholpen willen worden. Met aandacht, deskundigheid en alerte support.
En we zorgen ook goed voor jou. Want als jij groeit en leert, groeien wij ook. In de Hallo 'way of working' maakt het leren van iets nieuws je rijker als persoon, en stelt het je in staat anderen nog beter te helpen. Daarom is er bij ons veel ruimte voor ondernemerschap en zelfontplooiing. En dat we groeien is duidelijk; Hallo heeft nu ruimte voor jou!
Vereisten
Herken jij jezelf hierin?
Goed om te weten!
Presteren en lol maken gaan hand in hand. We zijn een hecht team dat regelmatig leuke uitjes of een game avond organiseert. Ook zorgen we ervoor dat er elke dag vers fruit voor je klaar staat.
Daarnaast:
Fijne betrokken werksfeer en informele organisatie Dynamische en ondernemende werkomgeving Laptop, headset, muis en toetsenbord worden geregeld Fulltimebaan op basis van 40 uur Salaris afhankelijk van ervaring €2500 - €3000 bruto op basis van 40 uur Reiskostenvergoeding 25 vakantiedagen met de optie om extra dagen bij te kopen Een contract van 7 maanden met uitzicht op een vast contract Proeftijd van 1 maand Toffe goodiebag Nog iets anders nodig? Laat het ons weten!Functie: | servicedesk engineer |
Startdatum: | 21-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2700 – 3300 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met ICT Alert;hallo, via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sliedrechtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sliedrecht via Sliedrechtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sliedrechtkrant.nl.
© Sliedrechtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.