Vacature Medewerker verkoop binnendienst

Medewerker verkoop binnendienst in Papendrecht

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is een betrouwbare fabrikant en leverancier van technisch rubber en kunststof producten, gericht op de off-shore markt. Met ruime productie- en magazijnfaciliteiten in Papendrecht bieden zij een groeiende werkomgeving, gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer of met voldoende gratis parkeergelegenheid.

Functieomschrijving

Als medewerker verkoop werk je nauw samen met je collega's op de binnendienst, waar je de verbindende factor bent tussen verschillende afdelingen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en staat klaar om al hun vragen te beantwoorden. Je zorgt voor een vlotte verwerking van inkoopaanvragen, houdt de productieorders nauwlettend in de gaten en beantwoordt vragen van klanten over product specificaties.

Maar dat is niet alles! Naast je werkzaamheden op kantoor, krijg je ook de kans om af en toe naar klanten toe te gaan. Hierdoor is deze functie lekker afwisselend.

Het betreft een fulltime baan van 40 uur per week, maar wil je liever 32 uur werken? Dan is dat bespreekbaar! De werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 16:30 uur.

Functie-eisen

Affiniteit met een commerciële functie is mooi meegenomen, maar zeker geen vereiste. Het belangrijkste is dat je leergierig bent om het vak te leren! Daarnaast herken je jezelf in het volgende:

  • Je hebt een relevante afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je hebt een servicegerichte en klantvriendelijke instelling;
  • Je kunt goed omgaan met stress en meerdere taken tegelijkertijd uitvoeren.

Je bent op korte termijn beschikbaar en woonachtig in de omgeving van Rotterdam, Schiedam, Dordrecht, Gouda of Gorinchem 

Arbeidsvoorwaarden

Goed om te weten: deze afwisselende functie is op basis van werving en selectie en je komt dus direct in dienst van de werkgever! Je krijgt de kans om het vak te leren en te ontwikkelen tot een echte professional. Daarnaast mag je van ons verwachten:

  • Een goed salaris rond de € 2500,- bruto per maand, afhankelijk van je ervaring en leeftijd.
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • Uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden.
  • Omdat je direct in dienst gaat bij de opdrachtgever, kun je rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder ziektekostenverzekering en een uitstekende pensioenregeling.


Functie:commercieel medewerker binnendienst (administratief)
Startdatum:08-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 2500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via n.hartman@werk.olympia.nl of Naomi Hartman. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Sliedrecht
  2. Medewerker verkoop binnendienst Olympia 08-03-2024

Bekijk ook andere vacatures