Vacature Medewerk(st)er orderverwerking

Medewerk(st)er orderverwerking in Hardinxveld-Giessendam

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is gevestigd in Hardinxveld-Giessendam, dit ligt centraal tussen Rotterdam en Gorinchem. Het is een familiebedrijf dat gespecialiseerd is op glas gebied. Het bedrijf is goed te bereiken met zowel de auto als met het OV.  Heb jij nog geen ervaring in de glasindustrie? Ze maken je graag wegwijs in deze mooie branche.

Functieomschrijving

Ben je op zoek naar een uitdagende functie in een branche waar je nog geen ervaring mee hebt? Geen probleem! Bij ons krijg je de kans om je te ontwikkelen door middel van diverse cursussen. We hechten meer waarde aan jouw vermogen om in teamverband te werken op onze binnendienst. Als teamplayer op onze binnendienst is het jouw verantwoordelijkheid om nauwlettend te letten op details en ervoor te zorgen dat elke order volledig en correct wordt afgerond. Je voelt je betrokken bij het gehele proces en streeft naar perfectie in alles wat je doet. En naast de administratieve taken ben je niet bang om de telefoon op te pakken en contact op te nemen met klanten. Door proactief te zijn en de klant direct te benaderen, verzamel je snel en efficiënt alle benodigde informatie.

De functie betreft een fulltime positie van 40 uur per week, van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren. Indien gewenst is parttime (32 uur) ook bespreekbaar.

Functie-eisen

Eisen

  • Je hebt MBO werk- en denk niveau;
  • Je beheerst de Engelse en Duitse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent klantvriendelijk en hebt goede communicatieve vaardigheden. 

Bij voorkeur ben je woonachtig in de omgeving Dordrecht, Gouda, Capelle aan den IJssel, Oosterhout of Barendrecht.

Arbeidsvoorwaarden

Het gaat hier om een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband bij goed functioneren. Je komt te werken bij een bedrijf dat het belangrijk vindt dat de medewerkers zich kunnen blijven ontwikkelen en eventueel doorgroeien. 

 Verder mag je verwachten: 

  • Een bruto uurloon van €2501,- op basis van 40 uur. Dit komt neer op een bruto uurloon van €14,43;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 p/km;
  • Opbouw van pensioen en vakantiegeld. 


Functie:administratief medewerker belastingen
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2501 – 2501
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via n.verhoeven@werk.olympia.nl of Natalie Verhoeven. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sliedrecht
  2. Medewerk(st)er orderverwerking Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures