Vacature Customer support specialist software

Customer support specialist software in Dordrecht

Functieomschrijving

Ben jij de hulpvaardige Customer Support Specialist die wij zoeken?

Als Customer Support Specialist zorg je ervoor dat zorgverleners optimaal gebruik kunnen maken van onze softwareproducten. Je bijt je helemaal vast in de gebruikersvragen die de klant meldt: je analyseert de situatie en legt je gevonden oplossing uit aan de klant. We zoeken een analytische doorzetter die het leuk vindt om ons softwareprogramma voor de zorg van A tot Z te leren kennen. Je bent samen met vier helpdeskcollega's het visitekaartje van het bedrijf en je doorgrond samen de complexe administratieve processen in de zorg. Onze klanten zijn werkzaam in de zorg en niet computer-minded en dat verdient een geduldige houding en een goed inlevingsvermogen.

Wat ga je doen?

  • Zelfstandig gebruikersvragen van klanten beantwoorden via e-mail en telefoon;
  • Instructie geven aan klanten naar aanleiding van vragen over onze softwareproducten;
  • Je komt onder de leiding van het hoofd van de afdeling Verkoop en Helpdesk en bij diens afwezigheid de Algemeen Directeur te werken;
  • Het gaat om een fulltime vast dienstverband van 40 uur per week;
  • Verbeteringen in onze softwareproducten vaststellen.

Verantwoordelijkheden en bevoegdheden

  • Je mag zelfstandig contacten onderhouden met klanten;
  • Je dient zeer discreet om te gaan met de toevertrouwde informatie;
  • Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig afhandelen van klantvragen.

Arbeidsvoorwaarden

  • Wij bieden een marktconform salaris (€2300,- obv 40-uur);
  • Werken bij een ambitieuze organisatie, dus groei jij met ons mee?
  • Er hangt een informele sfeer, de lijnen zijn kort en wij hebben een echte hands-on mentaliteit;
  • We werken in 1 grote ruimte dagelijks samen aan een mooi product en dito dienstverlening voor onze klanten;
  • Je krijgt veel vrijheid en zelfstandigheid;
  • Wij helpen je een software-expert te worden en dan is veel mogelijk binnen de organisatie.

Functie eisen

  • Een specifieke opleiding is niet vereist. Wel zoeken wij slimme en analytische kandidaten;
  • Een HAVO of VWO diploma of een (niet afgeronde) HBO sluit het beste aan;
  • Ervaring met (telefonisch) klantcontact is een pre;
  • Je beschikt over een bewezen analytisch vermogen;
  • Je bezit didactische vaardigheden;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent bereid om jezelf verder te ontwikkelen en te trainen.

Inwerktraject

Om onze klanten te kunnen helpen zal je onze softwareapplicaties goed moeten leren kennen. Je zult daarom in de eerste maand intensief worden ingewerkt in de diverse functionaliteiten van de softwareapplicaties. Hierbij wordt ook maximale inzet van jouw zijde verwacht. Je bent dan nog niet klaar, ook in het halfjaar dat volgt blijf je zelfstandig doorleren.



Functie:Customer support specialist software
Startdatum:06-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:HAVO
Contracttype:Vast
Salaris:0 – 0
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met EP92 voor Werk via info@ep92.nl of 31703609922. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sliedrecht
  2. Customer support specialist software EP92 voor Werk 06-06-2024

Bekijk ook andere vacatures