Vacature Customer Success Manager

Customer Success Manager in Gorinchem

Redactie Sliedrecht Unknown

Customer Success Manager in Gorinchem

Customer Success Manager

Op locatie

  • Gorinchem , Zuid-Holland , Nederland
Sales

Functieomschrijving

Wil jij samen met onze klant het maximale uit de partnership halen? Dan is de vacature van customer success manager bij Proxsys op jouw lijf geschreven.


Als Customer Success Manager ben jij het kloppende hart van ons klantenteam. Je bent dé betrouwbare partner die maandelijks met onze klanten om de tafel zit, bouwend aan sterke, langdurige relaties. Jouw focus gaat verder dan alleen SLA-prestaties; je streeft naar een ongeëvenaarde Xperience Level Agreement. Jij neemt de leiding bij het oplossen van uitdagingen en fungeert als het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Intern ben jij de spil die zaken coördineert en oplost. Daarnaast stuur je proactief bij waar nodig, altijd met het oog op het versterken van onze samenwerking en gemaakte afspraken. Jij houdt de balans tussen de belangen van Proxsys en die van onze klanten.

Verantwoordelijkheden:

  • Identificeren van potentiële kansen (leads) bij onze klanten en deze aan te dragen bij het accountteam.
  • Eigenaar van het maandelijkse Operationeel Service Overleg met de klant om het niveau van de dienstverlening te evalueren.
  • Identificeren van gemeenschappelijke problemen die meerdere klanten treffen en het voorspellen van toekomstige klantbehoeften.
  • Door klantinzichten help je de interne organisatie om de dienstverlening te verbeteren.
  • Eigenaar van de SLA-klantenrapportage.

Ons aanbod voor jou:

Profiteer van een aantrekkelijk salarispakket en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden bij Proxsys:

  • Competitief salaris: Jouw loon valt tussen €3800 en €5800.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: Onbeperkt budget voor jouw professionele groei.
  • Auto van de zaak: De keuze uit een goed assortiment "elektrische" leaseauto's.
  • Vakantiedagen: Geniet van 25 dagen vakantie per jaar.
  • Uitrusting: Alles wat je nodig hebt voor je werk, laptop, smartphone, muis, headset of pods.
  • Flexibiliteit: Uitstekende werk-privébalans met thuiswerkmogelijkheden.
  • Extra vergoedingen: Thuiswerk-, telefoon- en uitrustingsvergoedingen voor laptoptas en computerbril, inclusief een CoolBlue budget van €900 voor je thuiswerkplek.
  • Kantoorfaciliteiten: Geniet van grote beeldschermen, comfortabele overlegkamers, verzorgde lunch, gratis blikjes frisdrank, tosti's en dagelijks vers fruit.
  • Teamactiviteiten: Doe mee aan spannende uitjes zoals paintball, skiën of een dag in de Efteling.

Sluit je aan bij Proxsys en bouw mee aan je toekomst in een omgeving die jou op de eerste plaats zet!

Vereisten

Dit breng jij mee

Als Customer Success Manager heb jij een scherp gevoel voor relatiemanagement en ben je sensitief voor zowel klant- als organisatiebelangen. Je toont eigenaarschap en bent altijd een stap vooruit. Wij zoeken iemand met:

  • Een afgeronde hbo of wo opleiding in een relevante richting, zoals: informatica, bedrijfskunde of informatiemanagement.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol op het gebied van IT-dienstverlening.
  • Kennis en ervaring met ITIL, Agile, Scrum of andere IT-service management methodieken en frameworks.

Twijfel je of je aan alle eisen voldoet, maar voel je dat dit de baan voor jou is? Wij horen graag van je en staan open voor een gesprek!

To ensure effective communication with our clients and team, it's essential that you speak Dutch at a B2 level according to NT2 standards and are currently residing in the Netherlands.


Ben jij ook enthousiast over deze kans en wil je met Proxsys meegroeien? Wacht dan niet langer en solliciteer vandaag nog! Neem dan contact met ons op.


Solliciteren

Are you currently residing in the Netherlands and do you possess a B2 level proficiency in Dutch according to NT2 standards? *

Yes

Wettelijke overeenkomsten
Functie: customer manager Startdatum: 25-05-2024 Ervaring: Ervaren Educatielevel: HBO Contracttype: Vast Salaris: 3800 - 5800 Uren per week: 1 - 40 Neem dan contact op met Proxsys via onbekend of onbekend.

Functie:customer manager
Startdatum:02-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3800 – 5800
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Groenhart via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sliedrecht
  2. Customer Success Manager Groenhart 02-06-2024

Bekijk ook andere vacatures