Bedrijfsomschrijving
Olympia Dordrecht is een arbeidsbemiddelingsbureau dat al 22 jaar op hetzelfde plekje in Dordrecht is gevestigd. Ons team bestaat uit 8 collega's. Bij Olympia Dordrecht hebben we een High Performance Culture waarbij we weten wat we van elkaar mogen verwachten: er wordt hard werkt maar we vieren ook zeker successen. Wekelijks proberen we met elkaar in de stad te gaan lunchen of eten we gezellig samen op de vestiging. Juist omdat we zo goed op elkaar zijn ingespeeld, bereiken wij als team grote successen. Het lijkt ons heel erg leuk als jij onderdeel wordt van ons team!
FunctieomschrijvingEen dag als Commercieel Intercedent bij Olympia Dordrecht:
Om 8.30 uur begint je dag, je geniet van een praatje met je collega's terwijl je een heerlijk kopje koffie of thee drinkt. Je opent je mailbox en agenda om je dag te beginnen. De ochtend staat in het teken van acquisitie, gevolgd door een bedrijfsbezoek in de middag. Het bedrijf waar je vanmiddag langsgaat zoekt een Administratief Medewerker, toevallig heb jij gisteren een intake gehad met een kandidaat die hier perfect op aansluit! Je neemt het CV mee naar het bedrijf want je weet als geen ander hoe belangrijk het is om snel te schakelen in de arbeidsmarkt.
Tussen de afspraken door vind je wat tijd om aan je administratieve taken te werken en potentiële kandidaten voor te stellen die in je pool hebt staan. Maar dan gebeurt er iets onverwachts: zodra je aan je acquisitie begint, stromen de vacatures binnen. Gelukkig, je hebt eindelijk een vacature weten te bemachtigen bij het bedrijf waar je al lang naar uitkeek! Je bespreekt de vacature direct met het team en overlegt om minimaal twee kandidaten die middag nog voor te stellen. Snel bereid je je voor op het gesprek bij het bedrijf en maak je een wandeling door de prachtige binnenstad van Dordrecht om ergens een lunch te scoren.
Bij terugkomst na je bezoek wacht er een nieuwe aanvraag op je. Wat een productieve dag! De klant zoekt magazijnmedewerkers en gelukkig heeft je collega net iemand gesproken die perfect bij de vacature past. Je stelt de kandidaat snel voor om ervoor te zorgen dat het werk bij je contactpersoon niet stil komt te liggen.
Voor je het weet, is de dag voorbij. Wat is de tijd toch snel gegaan... je gaat met een gevoel van voldoening naar huis!
Functie-eisenJe hebt het vermogen om snel te schakelen en prioriteiten te stellen in deze rol. Je bent in staat om verschillende rollen aan te nemen: die van verkoper, ondernemer, coach en people manager, allemaal in één. Je draagt de verantwoordelijkheid voor het gehele proces, van commerciële activiteiten tot after-sales en houdt daarbij rekening met alle betrokken partijen. Je speelt in op de wensen van klanten maar ook van kandidaten, zelfs als deze niet zijn uitgesproken. Verder beschik jij over:
Je komt te werken in een hecht team met mooie ambities. Je krijgt volop de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en steeds verder te groeien in je functie. Verder ontvang je:
Wij zoeken voor deze functie iemand die minimaal 32 uur aan de slag gaat, 40 uur is ook bespreekbaar.
Functie: | accountmanager intercedent |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3475 – 3475 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via s.roos@werk.olympia.nl of Simone Roos. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sliedrechtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sliedrecht via Sliedrechtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sliedrechtkrant.nl.
© Sliedrechtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.