Vacature Chauffeur

Chauffeur in Hardinxveld-Giessendam

Aanmelden voor ANWB AutoMaatje is gratis. U betaalt alleen een kleine onkostenvergoeding van € 0,35 per kilometer per rit aan de vrijwilliger.

Zo werkt ANWB op hoofdlijnen

  • Heeft u vervoer nodig? Neem dan twee werkdagen van tevoren contact op met , coördinator ANWB AutoMaatje Hardinxveld-Giessendam.
  • Hierna zoekt de coördinator een vrijwilliger uit de poule van chauffeurs die u, op het door u gewenste moment, wil rijden.
  • De coördinator belt u terug als er een vrijwilliger beschikbaar is en geeft de globale hoogte van de verschuldigde onkostenvergoeding aan. Deze vergoeding bedraagt € 0,35 per kilometer - gerekend vanaf het huis van de vrijwilliger - vermeerderd met de eventuele parkeerkosten.
  • Op het afgesproken tijdstip meldt de vrijwilliger zich bij u en gaat u samen op stap. Bij korte ritten zal hij vaak bij u blijven. Zit er veel tijd tussen de heen- en terugrit? Dan maakt hij een afspraak wanneer hij weer klaarstaat voor de terugreis.
  • U betaalt de onkostenvergoeding na de rit rechtstreeks aan de vrijwilliger.

1. Waaraan moet ik voldoen om een rit te kunnen aanvragen?

  • U bent inwoner van Hardinxveld-Giessendam
  • U heeft geen eigen vervoer
  • U bent niet in staat met het openbaar vervoer te reizen

2. Moet ik lid zijn van de ANWB om een rit aan te kunnen vragen?

Nee, u hoeft geen lid te zijn van de ANWB. Iedereen in Hardinxveld-Giessendam kan meedoen met AutoMaatje.

3. Hoe lang van tevoren moet ik een rit aanvragen?

U dient uw rit minimaal 3 werkdagen vantevoren bij ons aan te vragen. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 12.00 uur. Het telefoonnummer van Servanda is . Na 12.00 uur kunt u ons antwoordapparaat inspreken. Uw bericht wordt dan de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen. Deze berichten worden iedere werkdag behandeld.

4. Wat kost het om een rit aan te vragen?
Een rit aanvragen is voor iedereen gratis. U betaalt alleen 35 cent per gereden kilometer rechtstreeks aan de chauffeur. Ook eventuele parkeerkosten komen voor uw rekening.

5. Mag mijn (hulp)hond mee in de auto?

Ja, dat is mogelijk. Bij de aanvraag van een rit wordt dit met de chauffeur besproken.

6. Mag mijn rollator of rolstoel mee in de auto?
Ja, alleen als uw rollator of rolstoel inklapbaar is, kan deze mee in de auto. De chauffeur helpt u hierbij.

7. Kan ik pinnen bij de chauffeur?
Nee, alleen contant betalen is mogelijk. U rekent direct na de rit af met de chauffeur. Het is voor zowel chauffeur als deelnemer handig om kleingeld bij zich te hebben.

8. Wacht de chauffeur altijd tot ik klaar ben?
Als u een rit aanvraagt, wordt er gevraagd hoelang u verwacht dat uw afspraak zal duren. Als er een redelijke tijd tussen zit, zal de chauffeur meestal op u wachten. U kunt dit zelf met de chauffeur bespreken. Houdt u er rekening mee dat als de chauffeur tussentijds naar huis gaat, u deze kilometers ook dient te betalen.

9. Mag ik als chauffeur een rit weigeren?
Ja, u mag altijd aangeven dat u niet kunt of wilt rijden.

10. Moet ik als chauffeur mee de wachtkamer in?
Nee, dat moet niet. Tenzij dit nadrukkelijk vooraf met u is besproken.


Telefoon:



Functie:chauffeur
Startdatum:15-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:VMBO/MAVO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Servanda via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Sliedrecht
  2. Chauffeur Servanda 15-01-2024

Bekijk ook andere vacatures