Vacature Backoffice medewerker

Backoffice medewerker in Gorinchem

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is een familiebedrijf met 40 medewerkers dat werkplaatsapparatuur levert, installeert en onderhoudt voor zowel autobedrijven als truckbedrijven. Ze hebben een informele werkomgeving met een persoonlijke benadering naar hun klanten. Het bedrijf bevindt zich momenteel nog in Gorinchem, maar staat op het punt te verhuizen naar een geheel nieuw pand in Vuren. 

Functieomschrijving

Als Backoffice Medewerker ben je verantwoordelijk voor een efficiënte verwerking van binnenkomende orders in Exact en het gekoppelde CRM-systeem. Jouw taken zullen onder andere bestaan uit:

  • Controleren van binnenkomende orders op compleetheid en deze verwerken in Exact;
  • Fiatteren van ingevoerde orders/facturen;
  • Afronden van de financiële afhandeling na afronding van een project;
  • Verzenden van aanbetalingen en zorgen voor tijdige betaling;
  • Aanmaken van inkooporders per project;
  • Up-to-date houden van prijslijsten en wijzigingen van fabrikanten doorvoeren;
  • Bijhouden van het artikelbestand in de systemen;
  • Vervullen van een spilfunctie in het verkoopproces met een positieve drive en ondernemerschap;
  • Samenwerken met andere afdelingen en bijdragen aan kwaliteitsverbeteringen.
Functie-eisen
  • Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week;
  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau in een administratieve richting;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Affiniteit met de Automotive branche is een pré;
  • Je bent administratief goed onderlegd en kunt goed werken met CRM-systemen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift (Duits is een pré);
  • Communicatief sterk en resultaatgericht;
  • Je kunt goed zelfstandig werken en pakt graag nieuwe uitdagingen op.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een uitdagende, afwisselende en zelfstandige functie binnen een klantgerichte organisatie met een goede positie en naamsbekendheid in de markt;
  • Prettige collega’s en een goede werksfeer;
  • Een uitstekend pakket aan primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een prima salaris gebaseerd op opleiding en ervaring.


Functie:backoffice medewerker logistiek
Startdatum:28-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:VMBO/MAVO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WerkTalent via raimooostindie@mail.werktalent.nl of 31645427060. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Sliedrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures sliedrecht
  2. Backoffice medewerker WerkTalent 28-05-2024

Bekijk ook andere vacatures