Applicatiebeheerder Business Central
Locatie: Zwijndrecht
Functieomschrijving
Als applicatiebeheerder ben jij dé schakel tussen onze applicaties en het management. Je adviseert het management over veranderingen en ontwikkelingen, en bent het eerste aanspreekpunt voor vragen en storingsmeldingen. Jouw taken omvatten:
• Advies aan management:
- Informeer en adviseer het management over applicatieontwikkelingen en mogelijke verbeteringen.
• Support en coördinatie:
Ben het centrale aanspreekpunt voor vragen, verzoeken en storingsmeldingen. Coördineer support met leveranciers.
• Rapportages en KPI's:
Draag bij aan managementrapportages door gegevens te verzamelen en analyseer KPI's en sturingsinformatie.
• Release management:
Begeleid key-users bij de Microsoft release management strategie.
In deze rol speel je een cruciale rol in het soepel laten verlopen van onze applicaties en draag je bij aan het succes van de organisatie.
Functie-eisen Je weet de werkzaamheden systematisch en efficiënt te organiseren en kan goed anticiperen op veranderingen. Daarnaast werk je klant- en kwaliteitsgericht, neemt initiatief en kan goed samenwerken. Je hebt kennis van bedrijfsprocessen, bij voorkeur in een handelsorganisatie.
Daarnaast vragen we:
• Hbo+ werk- en denkniveau;
• 3 tot 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
• Kennis van Business Central, bij voorkeur in een SaaS omgeving;
• Kennis van Microsoft Power platform zoals Power BI, Power Apps en Power Automate is een pre;
• Communicatief sterk en beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
• Kennis en ervaring met interfaces naar andere systemen.
De ideale kandidaat beschikt over de flexibiliteit om te schipperen tussen onze kantoren in Zwijndrecht en Vilvoorde. Het maakt niet uit of je in België of Nederland gevestigd bent; we verwachten dat je in staat bent om soepel tussen de locaties te pendelen om een optimale samenwerking te waarborgen.
Arbeidsvoorwaarden We zijn een vlakke structuur binnen een stabiele groep, kleine maar hechte en bruisende teams. We bieden jou een persoonlijk leer- en ontwikkelingsplan ifv je ambities en doorgroeimogelijkheden. Daarnaast bieden we jou:
• Marktconform salaris met auto, eco-cheques, maaltijdcheques, 32 verlofdagen, flexibele werkuren, optie thuiswerk, etc.
• Hospitalisatie- en groepsverzekering, ... én leuke teambuildigs!
• Tal van initiatieven omtrent kennisdeling; jouw passie voor het beheer van Microsoft platformen & je drive om continu te leren ondersteunen we door talrijke initiatieven rond kennisdeling;
• Veel opleidingsmogelijkheden, o.a. via onze K&H / VINCI Academy.
VINCI Academy: Een kennisorganisatie valt of staat met mensen zoals jij. Binnen kennisorganisaties is het van belang dat er ruimte is voor alle vormen van ontwikkeling. Ontwikkeling die medewerkers nodig hebben in hun loopbaan, zodat ze elke dag weer de juiste toegevoegde waarde aan onze klanten bieden. Dit geldt voor ontwikkeling op het gebied van kennis en innovatie, maar ook op het terrein van maatschappelijk verantwoord ondernemen en de wereld om ons heen.
Contactinfo Interesse? Neem dan contact op met via en hopelijk kunnen we jou binnenkort in ons team verwelkomen!
Functie: | applicatiebeheerder business central |
Startdatum: | 22-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Koning & Hartman via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.