Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een familiair bedrijf met 35 medewerkers. Zij leveren, installeren en onderhouden werkplaatsapparatuur voor zowel autobedrijven als truckbedrijven. Binnen het bedrijf heerst een informele sfeer en is een persoonlijke benadering van klanten enorm belangrijk. De werklocatie in Gorinchem zal in augustus gaan verhuizen naar Vuren. Belangrijk dus dat je over eigen vervoer beschikt.
FunctieomschrijvingZoek jij een uitdagende zelfstandige administratieve functie en ben je beschikbaar voor 4 tot 5 maanden? Lees dan verder!
Voor een gezellige en dynamische organisatie in Gorinchem zijn we ter vervanging van zwangerschapsverlof op zoek naar een administratief medewerker voor minimaal 32 uur per week.
Ben jij deze ervaren administratief medewerker, met een scherp oog voor cijfers, die tot half december ons team kan komen versterken? Kom dan werken op de afdeling Service, met nog 5 andere collega's, waar je je voornamelijk bezig gaat houden met het ondersteunen van o.a. de projectadministratie. Denk hierbij aan het invoeren van de gewerkte uren van bijvoorbeeld monteurs op locatie. Andere taken die je mag verwachten zijn:
Het gaat hier om een fulltime baan voor 32-40 uur per week waarbij je werkt van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 - 17:00 uur.
Functie-eisenJe hebt al ervaring als administratief of financieel administratief medewerker en weet je snel aan een nieuwe situatie aan te passen. Daarnaast doe je gemotiveerd je werk en breng je een flinke dosis energie mee.
Als administratief medewerker:
Je bent op korte termijn beschikbaar en woont in de omgeving van Dordrecht, Nieuwegein, Oosterhout, Waalwijk en Gorinchem.
ArbeidsvoorwaardenHet gaat hier om een zeer afwisselende en zelfstandige functie binnen een klantgerichte organisatie met een goede positie en naamsbekendheid in de markt. Deze tijdelijke baan is van half juli tot ongeveer half december. Verder mag je verwachten:
Hebben wij je interesse gewekt? Reageer dan nu en solliciteer of bel ons even op 0183 664825.
Functie: | medisch-administratief medewerker |
Startdatum: | 06-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3813 – 3813 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.bakker@werk.olympia.nl of Karin Bakker. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Sliedrechtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de sliedrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Sliedrecht via Sliedrechtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Sliedrechtkrant.nl.
© Sliedrechtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.